Total Protez Bitim
Parsiyel Protez Bitim
Anker veya Sürgülü Protez Bitim

All on Bar Bitim
Hareketli protez kullanmayan tam dişsiz hastalarda implant üzerine hazırlanan barlı sabit protezlerdir. 3 gün.

Ballattachment 'li Protez
İmalat üzeri protezdir. 3 gün diş dizimi, 3 gün bitim şeklindedir.

Hassas Tutuculu Protezler
Diş boşlukları olan hastalara yapılan hareketli protezlerin başında gelmektir. Hastaların rahat kullandığı hareket desteği az olan bu protez mevcut dişlere çok yakın olmakla beraber hastaların estetik kaygısını birebir azaltmaktadır. Özel iskelet ve takım dişler ile hastaların protezleri 1 ile 7 gün arasında teslim edilmektedir.

Total Protezler
Tüm dişlerini zamanla kaybetmiş olan hastalarımız için tam damak dediğimiz bu protezi tercihen kafes yaparak kırılmasını önlüyoruz. Hastanın alt ve üst çeneye tamamen uyumlu dokudan destek alınan bu protezlerin teslim süresi 1-4 gün arasında değişim gösterebilmektedir.

All On X
4-6 implant üzerine sabit tam çene protetik restorasyonun yapıldığı tekniktir. Fonksiyon, estetik, tat, konuşma ve özgüveni dikkate alarak hasta memnuniyetini sağlar. Dünya çapında başarısı kanıtlanmış bir tekniktir. Dişsizlik vakalarında tercih edilen bu protezlerin teslimi 1-7 gün arasında değişim göstermektedir.

Ball Attachment Protez
En az iki implant üzerine yapılan iskelet ile destekleyebildiğimiz bu hassas tutuculuğu ile bilinen protez hastaların konforunu en üst seviyede tutmayı amaçlar. Bu protezlerin teslim süresi 1-5 gün arasında değişim gösterebilmektedir.

Roche Köprü
Diş kaybı az olan hastalara, geçiş protezi, geçici protez vs. kullandırmak için hastalara önerilen bir protez türüdür. Bu hareketli protezin diğer köprülerde olduğu gibi eksik olanı doldurmak için komşu dişlere benzetilerek yapılmaktadır. Teslim süresi 1-3 gün arasında değişim göstermektedir.

Hibrit Protez
Geleneksel dizayna sahip olamayan ve farklı materyallerin kombinasyonlarından oluşan sabit, hareketli ve ya maksillofasyon protezlerdir. İmplant destekli protezlerin başında gelen bu sabit protezler dünyada en çok tercih edilen bir tedavi yöntemidir. Hastaların tamamen konforuna dayanıklı bu protezler 1-7 gün arasında değişim sürmektedir.

Yer Tutucu
Çocuklarda kullanılan bir tedavi yöntemidir, çeşitli nedenlerle diş kaybı meydana gelen vakalarda zeminin çevresine tutucu adı verilen nesne yerleştirilir. Diş kaymasını engelleyen bu materyalin teslim süresi 1-2 gün arasında değişim gösterebilmektedir.

Gece Plağı
Uyku anında diş gıcırdatma, diş sıkma problemleri sonucunda, dişlerde oluşabilecek aşınma ve çene yapısının bozulması gibi durumlarında korunması için tasarlanmış olan, hastanın ağzına birebir özel olarak yapılan bu plakların teslim süresi 1 gündür.  Hasta tercihine göre; sert, yumuşak, içi yumuşak dışı sert (erkolog pro) olarak da yapılabilmektedir.

Total - Hareketli Protez Besleme
Kemik desteği azalan, zayıflayan, kilo alan, çekim yerleri iyileşen hastalara protezlerinin tutuculuğunu arttırmak amacıyla tercihe göre yumuşak ve ya sert akrilikten yapılan bu işlemin teslim süresi 1-2 gün arasında değişim gösterebilmektedir.

Oklüzal Vidalı İşlemler
Base Plak - Kaide veya Ölçü Kaşığı
Akrilik Plak - Kaide veya Ölçü Kaşığı

Gece Plağı
Uyku esnasında diş sıkma gibi problemlere karşı dişlerin korunması için yapılan plaktır. 1 gün.

İme Splint
Tek çeneye yapılan şeffaf akrilikten yapılan takip çıkarılabilen plaktır. Çenenin doğru konumunu bulması için yapılır. 3 gün.

Ortodontik Plak (Ex)
Ortodonti sonrası dişlerin tekrar eski haline dönmemesi için kullanılan plaktır. 1 gün.

Sürgü Lastik Değişimi
Sürgünün lastiğin deforme olması sonucunda oluşan deformeyi düzeltmek için değiştirilmesidir. 1 gün.

Takım Diş
Protezlerde kullanılacak dişlerdir. Fiyatları markasına göre değişir. Hekimlere aittir.